Valgis tikriems vyrams - Straipsniai

Valgis tikriems vyrams

Straipsnis

Malonaus skaitymo!

Valgis tikriems vyrams

Valgis tikriems vyrams
© valgis.lt nuotr.

Straipsnis skirtas pagerinti vyrų lytinį gyvenimą bei suteikti jėgų ir žvalumo. Aprašyti maisto produktai gerinantys vyrų sveikatą padės į maistą žiūrėti ne tik kaip apie būtinybę, o suteiks ir malonumą mėgaujantis jo teikiamais malonumais.


Gerai vyro savijautai žinoma reikia augalų ir daržovių - tokių kaip kviečių sėlenos, moliūgų, saulėgrąžų sėklos, kopūstinės, ankštinės daržovės, burokėliai, morkos ar ridikėliai. Šios daržovės bus tikri pagalbininkai lytiniame gyvenime. Avokadai dažnai išskiriami, kaip nemenkas jėgų šaltinis turintis vitamino B6 ir daug folio rūgšties. Reikėtų nepamiršti ir riešutų.

Kitas labai svarbus maisto patiekalas vyrams yra mėsa. Mėsoje gausu baltymų, kurie yra vienas iš pagrindinių veiksnių vyro stiprumui didinti. Mėsa tinka įvairi: jautiena, veršiena, vištiena, aviena ar kiauliena.

Pavargus nuo mėsos valgių pasmaguriaukite žuvimi ir kitomis jūros gėrybėmis. Austrės, migijos, krevetės, kalmarai pripildys nesočiaisiais baltymais bei svarbiais mikroelementais - suteiks daugiau jėgų jo fizinėje ir emocinėje sveikatoje. Testosteronu, kuris lemia vyro stiprumą lovoje, vyrą pripildys skumbrės, plekšnės, karšiai ir kitos žuvys.

Didelį baltymų šaltinį ir vitaminus A, E, B6 suteiks kiaušiniai - nesvarbu ar virti ar kepti, jie tikrai bus naudingi. Išsikepkite kiaušinių su svogūnais (žinoma tai gali nepatikti antrai pusei dėl savotiško jų kvapo :), bet šiais laikais jis nesunkiai pašalinamas), česnakais (jam galioja tas pats kas ir svogūnui) ar kitom daržovėm, jie taip pat turi naudingų medžiagų tikslui siekti.

Vartokite pieno produktus. Piene, pasukose, kefyre, grietinėje, varškėje ar net svieste rasite potencijai naudingų medžiagų. 

Keista, tačiau lytinei potencijai taip pat padeda nedidelis alkoholio kiekis, pvz.: taurė vyno ar alaus. Šie alkoholiniai gėrimai praplečia kraujagysles ir teigiamai veikia prostatą, bet dar kartą pasikartosiu - naudingas gali būti tik nedidelis kiekis.

Prisivalgius daržovių, mėsos, žuvų norisi ir kažko saldaus - įvairūs vaisiai ir uogos, juose rasite vitamino C šaltinį. Vitaminu C prisotinti kiviai, apelsinai, braškės. Smaližiai taip pat nenusimins, nes valgant šokoladą, kuris sudarytas iš kakavos gausite teobromino - susijaudinimo pagalbininką!

O galiausiai dar vienas, bet ne prasčiausias patarimas - jeigu norite geresnio sekso mylėkitės bent porą valandų po valgio ir venkite tai daryti iškart pavalgę. Tik pavalgius kraujotaka daugiau dėmesio skirs ne erekcijai, o skrandžiui.


STRAIPSNIO AUTORIUS: valgis.lt






Komentarai:

Komentarų nėra






Įveskite raktažodį.